Nie wczytuja sie niektore obrazki GIF

Autor: Pacio <paciotest_usun_at_op.pl>
Data: Tue 20 May 2008 - 20:19:00 MET DST

Witam,

Nie potrafie dokladnie okreslic od kiedy wystepuje u mnie ten problem, ale
dzisiaj uswiadomilem sobie, ze cos jest nie tak.
Sprawa wyglada dosyc banalnie - niektore obrazki GIF nie wyswietlaja sie u
mnie w systemie, jezeli sa sciagane z internetu.
Link do przykladowego niedzialajacego obrazka:
http://tinyurl.com/3qzo98
Otwieram w Firefoxie - "Obrazek .... zawiera bledy"
W IE - ikonka jakby nie bylo go na serwerze
Opera - pusta strona

Sprawdzam czy faktycznie znajduje sie na serwerze, probuje w Total
Commanderze sciagnac przez "FTP nowe polaczenie..." i zrywa polaczenie, cos
tam sciaga ale z innym rozmiarem i IrfanView wywala blad "Out of memory".

Wbijam przez putty na swoj serwer, daje wget obrazka i sciaga sie, pobieram
go z serwera przez FTP i wszystko dziala, IrfanView normalnie go otwiera.

Myslalem, ze firewall (Outpost) albo antywir (NOD32) cos mieszaja, ale nie
dopatrzylem sie niczego podejrzanego w ustawieniach.

System - Windows XP SP2

Nie mam zielonego pojecia, co moze byc przyczyna takiego zachowania.

Jak sie do tego zabrac? Gdzie i czego szukac?

--
Pozdrawiam
Pacio