Re: Logowanie do windowsa XP

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 21:11:24 MET DST

W artykule <31e4.00000033.48310177@newsgate.onet.pl> ...piiit... napisał(a):

> jak zrobić aby domyślnym i jedynym userem był "Administrator"?

> 3. KOżystaem z WIFI

> zależy mi na maxymalnym zabezpieczeniu

> automatyczne logowanie

Wybacz, ale przemyślałeś to co napisałeś? (pomijając ort. w korzystam)
Te fragmenty się wzajemnie wykluczają.

Podaj mi choć 1 powód dla którego musisz pracować na komputerze
z autologowaniem oraz dlaczego musi być tylko 1 jedyny user: admin?

W czym jest gorsze prawym kliknięciem myszki i wybranie uruchom jako
administrator (jeśli faktycznie chwilowo tych uprawnień potrzebujesz)?
Poza lenistwem ;)

Jacek