Logowanie do windowsa XP

Autor: ...piiit... <fexel_at_op.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 06:26:32 MET DST

Witam.
Mam kilka pytań odnośnie logowania do windowsa XP pro.
1. Podczas instalacji windowsa i pierwszego logowania jako nazwę użytkownika
podaję swoje imię i nazwisko, baz hasła. Gdy próbuję podać
naz "Adminiustrator", to wypisuje mi, że nazwa użytkownika mósi byś różna
od "Administrator"... itp (próbowałem to robić bez hasła, z hasłem nigdy nie
próbowałem.) jak zrobić aby domyślnym i jedynym userem był "Administrator"?
Może wystarczy wprowadzić hasło?
2. Mam zainstalowanego XP, tak jak powyżej napisałem z moim imieniem i
nazwiskiem jako nazwa użytkownika. Jak przenieść wszystkie ustawienia z tego
konta na konto "Administrator" i skosować je?
3. KOżystaem z WIFI, w związku z tym zależy mi na maxymalnym zabezpieczeniu
swoich danych. Więc dorobiłem sobie hasło do XP, oraz automatyczne logowanie
wpisy w rejestrze:
DefaultPassword oraz AutoAdminLogon (dla wygody, żaby hasło "samo się
wpisywało").
W związku z tym mam pytanie czy inny użytkownik na mojej sieci, który będzie
chciał się wejść na mój komnputer prze pulpit zdalny lub przez otoczenie
sieciowe, będzie poproszony o hasło, czy hasło "samo mu się wpisze"? NIe mam
możliwośi tego sprawdzić bo co prawda mam dwa kompy w sieci ale na takiej samej
nazwie użytkownika.