Re: licencja

Autor: Ania_i_Grzes <brak_at_maila.pl>
Data: Sun 18 May 2008 - 19:49:19 MET DST

W dniu 2008-05-18 13:43, Wojciech "Spook" Sura pisze:

> Możesz mi pokazać miejsce w licencji MS Home OEM, które mówi, że
> oprogramowanie jest przywiązane do obudowy? Konsultant MS - jawnie
> zapytany - jasno stwierdził, że oprogramowanie OEM przywiązywane jest do
> płyty głównej.
>
> Naklejkę możesz sobie przykleić na czole albo na zderzaku samochodu. Nie
> ona stanowi o zapisach licencyjnych i ich przestrzeganiu bądź nie.

Srele-morele.

Vista Home Premium OEM. Na naklejce jasno napisali: "Certyfikat
autentyczności należy nakleić na zewnątrz obudowy komputera PC."

I gdybym tak zrobił, to w styczniu tego roku musiałbym cudować z
odklejeniem certyfikatu, bo zmieniałem obudowę na inną. Gdyby się
podarła to co?

Poza tym MS dopuszcza aktywację ponowną w przypadku uszkodzenia płyty
głównej i wymiany jej na nową.

Pozdrawiam, Grzesiek.