Re: Driwer do karty dżwiękowej CT5803 na chipie es1373 potrzebny

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 18 May 2008 - 19:31:03 MET DST

Dnia Sun, 18 May 2008 16:27:14 +0200, PM napisał(a):

> [...]
Konto mam założone od 2006. Niestety, okazało się że nie działa :(
Reaktywowałem dziś ale jeszcze nie przyszedł list potwierdzający. Założyłem
tez konto na driversearch i to samo, list nie przyszedł. Na elektrodzie też
nic nie ma.

> http://ftp.us.dell.com/audio/R31894.EXE
> jeżeli te nie będą działać to podaj model i producenta kompa
Nie działa. Kiedy się rozpakowywuje ten plik, melduje że jest częścią
wieloplikowego archiwum i chce następne kawałki :) A z wstępu widać że to
driwer do jakiegoś SB64 a nie a nie 128

Słuchaj, ja wcale nie chcę żebyś mi szukał po necie driwera :) Miło mi z
tego powodu ale ja tylko chciałem znaleźć użytkownika takiej karty. Jest
wcale popularna w Polsce a marka niezła więc jest szansa :)

--
Jacek