OKI - drukowanie - maly problem

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Sun 18 May 2008 - 18:19:28 MET DST

Może ktoś uporał się z takim problemem z drukarką OKI C5100n.

Gdy drukuję stronę sformatowaną w Letter (a papier oczywiście mam załadowany
A4), to drukarka nie drgnie dopóki nie potwierdzę innego papieru przyciskiem
Online.

Czy komuś udało się zmusić OKI do drukowania od razu, bez konieczności
podchodzenia do drukarki i klepnięcia przycisku? Niby mam odznaczone Media
Check, a wg instrukcji to chyba powinno eliminować sprawdzanie rozmiaru
papieru.

No, ale nie działa. :/