Re: fixmbr nie dziala ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 15 May 2008 - 16:21:50 MET DST

Michal Kawecki in news:14snf0tdqkjla$.dlg@kwinto.prv
> A doczytałeś resztę tekstu? - "...if you do not have rescue or system
> diskette available for Windows 2000 or Windows XP".

Po kolei:

" You won't be able to boot to Windows anymore and booting is impossible if
you do not have rescue or system diskette available for Windows 2000 or
Windows XP.

.... i to rozumiemy, my, prosci ludzie :)

" You will have to use the best utility for recreating MBR (master boot
record) after destroying it with LILO...."

....to takze rozumiemy jako tresc. Ale czekam o jakimz to "best utility for
recreating MBR" napisza za chwile, bo ja znam proste fixmbr.

".... - we have found the util fixmbr does not work in Windows NT, 2000,
XP,...."

.....a proste fixmbr nie dziala, okazuje sie.
Nie dziala, "if you do not have rescue or system diskette available for
Windows 2000 or Windows XP" ?
Tak ?
Czyli - nie dziala, bo fixmbr wowczas ni ma?
Bo ja tego dopiero po Twoim poscie moge z ich zdan domyslac sie. Sens w
zbudowanym przez nich ciagu myslowym wcale taki nie jest. A cytuje caly czas
po kolei. Ich zdanie "we have found the util fixmbr does not work in Windows
NT, 2000, XP" jest tak obiektywnie kategoryczne,jakby fixmbr dzialalo
problematycznie. To mnie zdziwilo.

"...so use MBRFix utility instead."

no wlasnie.
Ale czy tak to wszystko wyglada.