Re: wirus w pliku autoruin.inf

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 15 May 2008 - 16:18:56 MET DST

Użytkownik "oliwa" <antyspam_oleksiej@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:g0h9ul$8a7$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Ten comodo nie dziala na windows 2003, po zainstalowaniu i ponownym
> uruchomieniu nie odaplil sie system, pokazalo ze konfiguracja ustawien
> sieciowych i stop.

Opisałem wczoraj swoją walke z Comodo Antivirus-em - że wywaliłem
szybsciej niż włożyłem i położyłem AVAST-a. Który chodzi znakomicie. I
też jest darmowy.
XP SP3. Żenada, program nie pozwalający systemowi pracować...
Chyba też wywalę Comodo AntySpam, bo zarzyna komputer... Ale od wielkiej
bidy działa.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.