Re: Odkodowanie zaszyfrowanych plików w Windows XP

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 15 May 2008 - 09:10:30 MET DST

W artykule <1geq55nqldo2n$.dlg@kwinto.prv> Michal Kawecki napisał(a):

> I tak nic to nie da, bo XP Home nie obsługuje EFS.

XP Home, czy Vista Home?

"Na komputerze, gdzie miałem system Windows XP, miałem włączone
szyfrowanie plików. Teraz mam Windows Vista Home"
Autor nie napisał, że miał XP Home.
A jeśli chciałeś napisać, że w Vista Home nie ma opcji EFS, to
nie wiedziałem o tym :)

> Jeżeli zachował się stary profil, to można pobawić się EFS Key albo
> Advanced EFS Data Recovery. Oba płatne.

Ale zawsze warto i o takich alternatywach wiedzieć.

Jacek