Re: jak wyłączyć dysk

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 20:00:40 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:g07b9l$1cc$1@news.interia.pl...

> Jak to niewiele? A mój czas na przetestowanie? No i obowiązkowe, jak to u
> internauty (w rozumieniu pewnego nikczemnego wzrostem i charakterem
> współczesnego klasyka), piwo spożyte w trakcie? Wisisz mi 7,60 przy
> założeniu, że pustą butelkę zatrzymam ;-)

  Niewiele w porównaniu z czasem, który ja zużyłem na to aby w gównianej
Viście spowodować zatrzymanie dysku (bezskuteczne zresztą bo NIGDY dysk nie
został wyłączony) a następnie na poszukiwanie programu który to zrobi (to
akurat w moim przypadku skuteczne).
  W efekcie poszukiwań w/w rozwiązania pozostał mi ramdysk (firmy QSoft),
kóry przeznaczyłem na TMP/TEMP i cache dla IE i FireFoxa - polecam takie
rozwiązanie osobnikom posiadającym duuuużo RAMu i niechęć do wyszukiwania
śmietników. Dla zainteresowanych:
http://users.compaqnet.be/cn021945/RAMDisk/ramdiskent.htm .

--
marfi