Re: jak wyłączyć dysk

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 19:47:56 MET DST

"marfi" napisał:

> Na szczęście program jest bezpłatny więc niewiele straciłes

Jak to niewiele? A mój czas na przetestowanie? No i obowiązkowe, jak to u
internauty (w rozumieniu pewnego nikczemnego wzrostem i charakterem
współczesnego klasyka), piwo spożyte w trakcie? Wisisz mi 7,60 przy
założeniu, że pustą butelkę zatrzymam ;-)

> - musi Ci wystarczyć funkcjonalność płatnego Windows :)

Eee, drzewiej mając w obudowie (oprócz 2 dysków IDE) 5 dysków SCSI bawiłem
się w ich wyłączanie za pomocą dedykowanego softu od Adapteca. Ale to
głupiego robota - każde niebaczne otwarcie "Mój Komputer", dokumentu Worda
czy nawet wpisanie "z palca" adresu w IE, powodowało pobudkę całej tej
baterii, w dodatku sekwencyjne, co trwało kilkadziesiąt sekund.
Stwierdziłem, że taka szarpanina mniej wyjdzie na zdrowie dyskom niż nawet
kilkunastogodzinne kręcenie się w kółko.

JoteR