Re: VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Thu 08 May 2008 - 22:21:31 MET DST

On 8 Maj, 20:34, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> http://www.forum.draytek.pl/viewtopic.php?t=65&highlight=netbios

Może to i działa ale nie mam tyle czasu. Znajomy polecil mi zatrzymać
usługi zapory i defendera w Viście. Zatgrzymałem. Zestawiłem
połaczenie od nowa, wpisałem w pierwsze lepsze okienko (w pasku
adresu) \\numer_IP zdalnej maszyny i za chwilę pokazały się wszystkie
udziały ;-) Teraz zostało tylko zrobić testy wydajności względem
przeznaczenia, bo sieć 3G nie ma zasięgu ogólnokrajowego. Ale tak
realnie patrząc, to dla zastosować "przemysłowych: czyli transmisja
danych UP między EDGE, a HSDPA nie ma ŻADNEJ różnicy ;-)Do tego
jeszcze neo1024 więc obracamy się w paśmie 20-25kb/s realnie, bo o
38,4kb/s można pomarzyć. Tylko GPRS może być prawdziwą radością dla
tych tuneli ;-)