Re: VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 09 May 2008 - 10:11:29 MET DST

SUKCES!!! Zrobiłem teraz test na roboczym laptopie, który będzie ze
mną jeździł po Polsce. Do VPN użyłem free netu od sąsiadów. System jak
jest - włączony firewall, defender. Odpalam SubiektaGT - logowanie.
Wchodzę. Chodzi prawie jak po LANie ;-) Co VISTA to co innego. Tu bez
problemu wchodzę do maszyny po IP lokalnym.

Wielki dzięki za pomoc!!!