Re: VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 07 May 2008 - 19:36:56 MET DST

On 7 Maj, 14:32, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> I to jest kolejny powód, dla którego VPN u Ciebie nie działał nawet z
> tym GreenBow. Włączenie IPSec Passtrough oznacza, że pakiety ipsec będą
> przepuszczane przez router do serwera VPN znajdującego się gdzieś w
> sieci lokalnej. Wyłącz to i spróbuj ponownie.

Znaczy się włączenie IPSec Passthrough pwowduje, że te protokoły są
przepuszczane przez router do "innego" serwera VoIP, którego na dobą
sprawę w tym momencie nie ma?

Podeszły mi dwa:

http://draytek.com.pl/rutery_wan/draytek_vigor_2200e_plus.html

i bardziej ten ze względu na serwer wydruku ale nie wiem czy chce sie
pchać znowu w router z wbudowanym adsl...
http://draytek.com.pl/rutery_adsl/draytek_vigor_2800.html

To jest też ciekawe i na stronce TheGreenBow figuruje na liście
urządzeń zgodnych razem z obrazkową instrukcją konfiguracji VPN po
IPSec
http://voip.sklep.pl/routery_linksys_rv042_eu,16,95.htm

ale chyba kupie to
http://voip.sklep.pl/routery_draytek_vigor_2910i,16,670.htm