Re: Który Windows Media Player?

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 17:23:55 MET DST

Dnia 2008-05-07, o godzinie 17:00:18, użytkownik *Monia* napisał(a) w
wiadomości: <news:fvsg6j$5ba$1@inews.gazeta.pl>

> Cześć Fachowcy :)
>
> Muzyki .mp3 słucham winampem. Filmy .avi oglądam Bestplayerem.
> Chcę też oglądać filmy HD (.mkv) - do tego muszę (wystarczy?)
> zainstalować pakiet CCCP + Zoom Player
> http://www.cccp-project.net/
> - mówią mi kumple, że to najlepsze rozwiązanie.
>
> I w kontekscie tego wszystkiego pytam o program Windows Media Player.
> Pod XP mam teraz wersję 9. Ale z Windows Update ściągnąć wersję 11.
> Czy warto? Czy są jakieś skutki uboczne tej aktualizacji?
> Czy nie za bardzo się "rozpanoszy", itp?

Sam WMP się nie rozpanoszy, ale nie wiadomo czy tak samo będzie z
dodatkowymi kodekami, które będziesz musiała zainstalować, by móc oglądać
filmy...

> Chcę aby wszystko mi działało bezproblemowo.

U mnie działa bezproblemowo, ale do oglądania filmów i tak wolę VLC Media
Player. http://www.videolan.org/vlc/

Instalujesz i zapominasz, co to są codec packi.

--
Pozdrawiam
Pink