Który Windows Media Player?

Autor: Monia <x_at_spam.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 17:00:18 MET DST

Cześć Fachowcy :)

Muzyki .mp3 słucham winampem. Filmy .avi oglądam Bestplayerem.
Chcę też oglądać filmy HD (.mkv) - do tego muszę (wystarczy?)
zainstalować pakiet CCCP + Zoom Player
http://www.cccp-project.net/
- mówią mi kumple, że to najlepsze rozwiązanie.

I w kontekscie tego wszystkiego pytam o program Windows Media Player.
Pod XP mam teraz wersję 9. Ale z Windows Update ściągnąć wersję 11.
Czy warto? Czy są jakieś skutki uboczne tej aktualizacji?
Czy nie za bardzo się "rozpanoszy", itp?

Chcę aby wszystko mi działało bezproblemowo.

Dziękuję,

Monika