Re: Czy można udostępnić drukarkę dla wszystkich?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 07 May 2008 - 08:38:58 MET DST

Dnia Wed, 07 May 2008 08:24:05 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> A czy taki efekt można osiągnąć wpisując po prostu:
>
> net user gość /ACTIVE:YES /TIMES:
>
> (konto aktywne, brak dozwolonych godzin logowania)?

Nie jestem pewien, czy pomimo tego "times-" nie da się mimo wszystko
uruchamiać procesów w kontekście tego użytkownika, bez konieczności
logowania. Musiałbym sprawdzić. Chwilowo dalej uważam, że tylko
'disable' załatwia sprawę. Sicher is sicher.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/