Re: Dziwne "zniknięcie" sieci [XP]

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Tue 06 May 2008 - 22:17:03 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Po co? Jeżeli ten router potrafi forwardować zapytania DNS do serwerów
> wpisanych w swojej konfiguracji, to taki układ jest najzupełniej
> poprawny.

No niezupełnie. Po zrestartowaniu klienta dostaje prawidłowe adresy
dns'ów (na jakiś czas).
Dhcp jest na W2k3 Std, ale to nie jest problem z serwerem, bo ten
problem jest tylko na tym jednym kompie. Na innych wszystko chodzi ok.

Co ciekawe przedtem był inny problem. Serwer przydziela adresy
1.1.1.5-1.1.1.14, a ten komp cały czas pobierał adres 1.1.1.2 - czyli z
poza puli, chociaz nie dam sobie glowy uciac czy przedtem adresacja nie
zaczynala sie od 1.1.1.2
W logach nic niema - zarówno na serwerze jak i na Xp'eku

W sumie ten problem jest bez znaczenia, bo itak mnie czeka reinstall ale
  mimo tego chciałbym wiedzieć na przyszłość co z tym zrobić

PM