Re: gdzie trzymane litery dysków wymiennych aktualnie niezamontowanych?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 05 May 2008 - 23:43:25 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices

Ok, to pytanie pierwsze już mam :) A teraz pytanie - jak wartość z
MountedDevices połączyć z konkretnym device? Jest tam co prawda
\DosDevices\A: ale jego wartość to REG_BINARY i same krzaczki... Przy
niektórych literkach - są krzaczki które jako ascii można czytać:
\.?.?.\.S.T.O.R.A.G.E.#.R.e.m.o.v.a.b.l.e.M.e.d.i.a.#.7.&. i tutaj ciąg
krzaków... ale jak to połączyć z czymś sensowniejszym jak np wpisy w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USBSTOR
  - tam przynajmniej jest coś typu
Disk&Ven_Kingston&Prod_DataTraveler_2.0&Rev_PMAP