Re: jak duza partycja systemowa

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 12:47:21 MET DST

OMSON in news:fvmirn$je6$3@news.lublin.pl
> No ja podziwiam takich bezstresowych ludzi.. ;)
> Zgadzam sie z Tobą, z tym, że oprogramowanie trzymam raczej w program
> files (najszybszy dostęp na początku dysku) no i jak system się
> rozkraczy to mam obraz z Ghosta z całym potrzebnym kombajnem dla C

ja sie chwilowo w obrazy ghosta nie bawie,wybralem gorsza metode; z tym, ze
zdecydowana wiekszosc programow jednak nie laduje nic do pfiles,ani w ogole
na systemowa. W kazdym razie z programow,ktore ja uzywam. To prawda, te co
na sile cos tam lokuja w pfiles musze reinstalowac,ale to sekunda. A jesli
nie robie ghosta, to mam od razu ustawienia (jesli na przyklad sa w plikach
w katalogu programu).
Tak, ghost bylby pewnikiem optymalny.
Z innej strony: ta partycja jest lekka. co-by-to-nie-znaczylo dla pracy
systemu.