Re: jak duza partycja systemowa

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 11:12:29 MET DST

1634Racine pisze:

> moze ja nie mam racji,ze ale masz na systemowej tzw. wszystko (prawie) :)
No ja podziwiam takich bezstresowych ludzi.. ;)
> A ja pytam o sytuacje totalnej ascezy na systemowej.Ze jak dupnie - to w
> zasadzie strata niewielka.
Zgadzam sie z Tobą, z tym, że oprogramowanie trzymam raczej w program
files (najszybszy dostęp na początku dysku) no i jak system się
rozkraczy to mam obraz z Ghosta z całym potrzebnym kombajnem dla C (co
Ci po oprogramowaniu na innej partycji skoro po reinstalce masz zabawe z
rejestrem jeśli chcesz zmusić do działania ten soft). Wszelkie pliki
osobiste typu zdjęcia, poczta, dokumenty etc NIE TRZYMAM na systemowej
i dziwię się ludziom posiadającym przynajmniej tzw. minimum wiedzy, że
to robią.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.