Re: Uszkodzenie systemu plików

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 02 May 2008 - 12:02:33 MET DST

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:fvegc9$6vd$1@node2.news.atman.pl...
> masz rację, przyznaję. Nie zamazuje zerami, odczyt i zapis tego
> samego...

Pod warunkiem, że uda mu się odczytać. Miałem już dysk, gdzie nie udało
się.
Szczęśliwie, był to dysk przeznaczony do takiej próby. Parę sektorów
HDDReg mi jednak zazerował.

> jak to robi jego sprawa, skuteczny jest. Mi chodzi o to by nie ufać
> takiemu dyskowi. Padł mi jeden (wcześniej piałem) i koszt - 2 tygodnie
> roboty (bo

W ogóle nie należy ufać dyskowi, gdzie się sypie, bo nigdy nie wiadomo,
czy posypie się jeszcze 10 sektorów i będzie spokój, czy np. posypie się
MBR i bez specjalnego podejścia kicha, czy posypie się początek, a wtedy
to już tylko OnTrack...

> byłem głupi, zaufałem). Odzysk na poziomie oprogramowania + dysk to
> taniocha.

Lepiej zapobiegać, niż leczyć.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.