Re: Uszkodzenie systemu plików

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 02 May 2008 - 09:38:22 MET DST

Piotr Krzyżański pisze:

> Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości

> http://www.ntfs.com/ntfs-system-files.htm
>
> Piciu
masz rację, przyznaję. Nie zamazuje zerami, odczyt i zapis tego samego...
jak to robi jego sprawa, skuteczny jest. Mi chodzi o to by nie ufać takiemu
dyskowi. Padł mi jeden (wcześniej piałem) i koszt - 2 tygodnie roboty (bo
byłem głupi, zaufałem). Odzysk na poziomie oprogramowania + dysk to taniocha.

--
Artur