Re: problem z logowaniem do XP HE

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 17:40:01 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> Zaloguj sie na konto administratora
Kiedy właśnie nie mogę zalogowac się na admina. Po uruchomieniu komputera (czy to w trybie awaryjnym
czy normalnym) dostaję okno logowania. Niezależnie od wpisanego użytkownika dostaję komunikat "Nie
możesz się zalogować z powodu ograniczeń konta". Użytkownicy Iwona (z prawami admina) oraz
Administrator mieli puste hasła - jeśli w oknie logowania wpiszę jakiekolwiek hasło, to komunikat
jest inny - nieprawidłowe hasło - więc faktycznie hasła nie ma, natomiast są jakieś ograniczenia na
konta, których istoty do końca nie rozumiem.
Udało mi się jedynie zalogować do konsoli odzyskiwania z płyty instalacyjnej windowsa - ale
polecenia dostępne pod konsolą o ile mi wiadomo nie pozwolą mi odblokować tych kont (czy może o
czymś nie wiem?).
Na chwilę obecną mam komputer w takim stanie, że mogę dostać się tylko na ekran logowania i nigdzie
dalej.
Czy mogłaby pomóc naprawa instalacji "w miejscu" z płyty instalacyjnej? Parę razy udało mi się tak
uratować system, ale wtedy zostawały w miarę nietknięte m.in. konta użytkowników - więc obawiam się,
że to może nie przejść.