Problem z połączeniem cyfrowym monitora

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 19:58:59 MET DST

System Windows Vista HP
Grafika: GeForce 7300GT, stery chyba z grudnia.
Monitor: LCD Philips 170B

Dotychczas połączenie odbywało się kablem DV. Wyjechałem na 5 dni więc
wyłączyłem kable zasilające z komputera i monitora. Po powrocie podłączam
kable zasilające, a tu na ekranie "no video input".
Mówię sprawdzę na analogowym - poszło. Zaraz po odpaleniu zaczął się
instalować SP1 więc nie grzebałem tematu.
Ale dzisiaj chciałems prawdzić co z tym DV. Na DV nadal nie działa. Zmiana
w moniotrze trybu z analogowego na cyfrowy nic nie zmienia. Wracam do menu i
nadal widzę tryb analogowy. Odłaczam kabel analogowy by sie upewnić - obraz
znika. Zajrzałem do menedżera urządzeń - zamiast monitora philips itd. widzę
rodzajowy monitor inny niż pnp. Poszukałem w necie sterów - pobrałem
najnowsze stery do tego moniotra, ale ... do XP (do visty nie ma).
Ale o dziwo zainstalowały się prawidłowo, bez żadnego komunikatu. DV nadal
nie działa...
Może w Viście trzeba coś odblokować, że połączenie jest cyfrowe, albo w
panelu sterowania nvidia? Nie mam pojęcia, a jednak obraz na DV jest
wyraźnie lepszy. Jakieś sugestie?

Z góry thx za pomoc
BR