jak sprawdzic RAID

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 13:37:02 MET DST

"Odziedziczylem" po poprzedniku serwerek na Win2003 Server.
Sa w nim wsadzone 2 identyczne dyski.
Powinny pracowac jako RAID1.
Jak to zazwyczaj bywa, "dokumentacja wyszla"...
Jednakze ostatnio cos mnie zaniepokoilo i chcialbym sprawdzic, iz
faktycznie dyski dzialaja jako RAID1. Da sie to zrobic jakos z poziomu
systemy bez wykonania resetu i wchodzenia w setup od RAIDa po restarcie??
Bo przyznam szczerze nie chce mi sie przyjezdzac w nocy do pracy jak 2
zmiana skonczy prace, a w trakcie dnia reset jest niemozliwy do zrobienia :(

Pozdrawiam

--
venioo