Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 19:46:48 MET DST

Osoba podpisana jako Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> w artykule
<news:9gpdqpc5xu5k.dlg@kwinto.prv> pisze:

> Och, przeczytaj w końcu _uważnie_ post <10z5pwah1hcjr.dlg@kwinto.prv>

Dlaczego akurat Twój, a nie mój? I dlaczego nie podasz prawidłowego
odnośnika?

> i przeanalizuj sobie, kto spytał o testy ACID,

Pamiętam, co pisałem i dlaczego. Jeśli nie miałeś pewności, o co mi chodzi,
mogłeś spytać.

> kto w odpowiedzi napisał o
> betach

Ty, bez wyraźnego powodu. Mnie chodziło o to, że trudno nazwać najlepszą
przeglądarkę, której stabilna wersja jako jedyna z trzech
najpopularniejszych wywala się na poprawnej konstrukcji użytej w teście. Nie
pomogły protesty użytkowników Opery ani modyfikacje testów, dopiero wersja
9.27 Opery przestała się wywalać (co nie znaczy, że błąd został usunięty do
końca).

> i komu po głowie chodzą jakieś benchmarki.

I kto znalazł okazję, żeby się ich wynikami pochwalić. Napisałem, żeby
skrytykować i benchmarki, i bezkrytyczne wychwalanie programów powołujące
się na ich wyniki.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)