Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 12:32:01 MET DST

Dnia Fri, 11 Apr 2008 22:46:27 +0200, Andrzej P. Wozniak napisał(a):

> Osoba podpisana jako Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> w artykule

> Dopiero jak podałem link do Acid3, zrobiłeś unik na bety. Przedtem nic o
> betach nie pisałeś.

Och, przeczytaj w końcu _uważnie_ post <10z5pwah1hcjr.dlg@kwinto.prv> i
przeanalizuj sobie, kto spytał o testy ACID, kto w odpowiedzi napisał o
betach i komu po głowie chodzą jakieś benchmarki. Bo teraz to gonisz
wokół własnego ogona. Mnie te rozważania w ogóle nie interesują, bo jak
już napisałem nie używam i nie mam zamiaru używać FF, a w związku z tym
nie czuję potrzeby szukania jakichś linków do stron jego developerów. A
już tym bardziej nie bawią mnie Twoje benchmarki ani też rozważania, co
zrobi ZU z wywalającą się betą FF czy też Opery i czy szybszy silnik to
lepiej czy może gorzej dla niego.

Jedyne co podniosłem w tym wątku to to, że Opera ma wbudowanego klienta
poczty, news, i że ma mniej dziur w porównaniu do FF. Co jest prawdą. I
tyle w temacie.

EOD.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]