Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 20:19:47 MET DST

Tomy M. nabazgrał:

> Te problemy cześciowo raczej sie skończyły, faktycznie
> wynikały z nietypowego sprzętu np. skaner oparty
> o kartę SCSI który już padł i wymieniłem go na ultra
> nowoczesny USB2 który działa ze 3 raz wolniej :-(

No to masz jeden problem z głowy. Sprawdź se tera resztę sprzętu:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/upgrading/advisor.mspx

> A używasz w sieci komputerów z WINDOWS 98SE aby
> mieć porównanie? Mówięc o DOMOWEJ sieci LAN opartej
> o typowe udostępnianie zasobów i serwer DHCP
> na routerze.

Tak, używałem kiedyś. I kurwica by mnie strzeliła, gdybym miał ponownie
używać systemu, w którym zmiana ustawień sieciówki wymaga restartu
komputera.

> Nie mówię o firmowych sieciach z domenami i serwerem
> który to wszystko kontroluje bo NIKT w domu takich
> sieci nie tworzy. Mam kilka XP w domu więc mam
> porównanie. (w domu używamy 6 komputerów w tym
> 2 notebooki na XP i jeden stacjonarny oraz 3 x WIN98E
> na stacjonarnych PC) Regułą są problemy sieciowe XP'ków
> przy czym nie ja wszystkie te XP konfiguruje, więc
> moja niewiedza o XP nie moze być tutaj wytłumaczeniem.

Ja też we firmie nie konfiguruję sieci komputerom - same się konfigurują z
DHCP. Czym to się różni od sieci domowej?