Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 22:30:09 MET DST

Dnia Sun, 6 Apr 2008 21:52:42 +0200, Tomy M. napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> To źle rorkuje

No to trzeba rozejrzeć się za Vistą.

> Czyżby ? Wydaje mi się że wirusy rozprzestrzeniają się
> przez durnotę użytkowników.

Zgoda.

> W jaki sposó mogę złapać wirusa poprzez email skoro
> mój serwer pocztowy nie przepuści nic poza czystym tekstem?!

Wyrazy współczucia. Też o tym kiedyś myślałem, ale wiesz, ciężko się
czyta pocztówki na Gwiazdkę ;-).

> W jaki sposób mogę złapać coś przez pamięć USB skoro
> uruchamianie pliku autorun.inf jest u mnie ZAWSZE
> DOMYŚLNIE WYŁĄCZONE od czasu gdy tylko powstała ta durnota...

Uhm. Zapewne pliki .pdf, .doc, .xls badasz hexedytorem przed otwarciem z
tego pena? ;-)

[...]
> OK. Czyli różnica w prędkości jakaś tam będzie.
> Jak wyglada sprawa obsługi kilku rdzeni na
> Windows 2000?

Starsze jądro systemu nie potrafi wykorzystać w pełni zalet wielu
rdzeni. Poza tym więcej jak dwóch i tak nie zobaczy.

P.S. Niestety musisz się liczyć także z brakiem dostępności nowoczesnych
technologii i oprogramowania. .Net Framework chyba jeszcze wypuszczają
na W2k, ale IE7 już na nim nie zainstalujesz.
(niezależnie od Twojego zdania na jego temat, bo to był tylko przykład)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/