Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Tomy M. <tomy_at_tomy.webd.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 21:52:42 MET DST

news:2tvvagtyiw06.dlg@kwinto.prv...

> Tak jak zawsze.

To źle rorkuje

> Firewalla może nie być, masz go w routerze. Antywirus jest potrzebny,
> gdyż dzisiaj wirusy przychodzą głównie poprzez pocztę, dziurawe
> przeglądarki i USB peny.

Czyżby ? Wydaje mi się że wirusy rozprzestrzeniają się
przez durnotę użytkowników.
W jaki sposó mogę złapać wirusa poprzez email skoro
mój serwer pocztowy nie przepuści nic poza czystym tekstem?!
W jaki sposób mogę złapać coś przez pamięć USB skoro
uruchamianie pliku autorun.inf jest u mnie ZAWSZE
DOMYŚLNIE WYŁĄCZONE od czasu gdy tylko powstała ta durnota...
Dziurawe przeglądarki, tutaj się zgadzam i na takie
ryzyko mogę i muszę się zgodzić.

> Żaden system nie jest w pełni bezpieczny. Po to masz firewalla, żeby
> odseparować nim usługi potencjalnie narażone na atak od strony
> Internetu. Nie słyszałem, żeby komuś udało się dokonać skutecznego włamu
> przez pozamykane porty ;-).

OK. Firewalla mam na routerze. Porty mam ZAWSZE zamknięte
bo nie mam żadnych przekierowań na routerze.

> W2k będzie nieco szybszy, ale tylko na sprzęcie z małą ilością RAM-u.
> Skoro jednak zwracasz uwagę na bezpieczeństwo, to pewnie nie kupisz
> systemu z zakończonym wsparciem technicznym.

OK. Czyli różnica w prędkości jakaś tam będzie.
Jak wyglada sprawa obsługi kilku rdzeni na
Windows 2000?

Tomy M. www.ansibl.com