Re: Stan uspienia - dołaczam się

Autor: Oli <Olisadebe_at_aol.com>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 16:02:12 MET DST

Użytkownik Osadnik napisał:
> Ma jakiś dziwny - być może sprzętowy - problem ze staniem
> uśpienia/wstrzymania.

Mam XP 5.1.2600 SP2
Dotychczas nie miałem potrzeby korzystania z wstrzymania/hibernacja
Aliście taka potrzeba zaistniała i klops.

Objawy :
1) Start -> wyłącz komputer -> Stan wstrzymania. Pięknie zatrzymuje
wszystko. Problem w tym, że sam wstaje (!!) po jakimś czasie ( nie
mierzyłem ale to jakieś kilkanaście minut). To samo z hibernacją.

2) Panel sterowania -> opcje zasilania :
Wstrzymanie sytemu : po 20 minutach
Hibernacja : nigdy
wyłącz monitor : po 3 minutach
wyłącz dyski twarde : po 20 minutach

Działa tylko wyłączenie monitora. System nie chce się wstrzymać po 20
minutach. Alternatywnie powinien wyłączyć się dysk - też nic

--
    Oli