Re: problem z uruchomieniem zapory

Autor: Tomek <tomek237_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 10:04:33 MET DST

> A zerknij do dziennika systemu eventvwr.msc - pokazuje jekieś błędy?
> Uruchom gpedit.msc - ustaw wszystkie polisy na "nieskonfigurowane"
> Konfiguracja komputera/Szablony administracyjne/Sieć/Połączenia sieciowe
> oraz dalej /Zapora systemu Windows plus profile ...
> plus
> LSPFix http://www.cexx.org/lspfix.htm lub
> http://www.iup.edu/house/resnet/winfix.shtm .

W dziennku systemu jest:
1.Aplikacja - opis - rekordy błędów aplikacji
2. Zabezpieczenia (ze znaczkiem wykrzyknik) - opis - rekordy inspekcji
zabezpieczeń
3. System - opis - rekordy błędów systemu

Jak wchodzę do każdego z powyższych elementów to nie ma żadnych informacji o
błędach.

W gpedit.msc ....wszystkie polisy w ścieżce w której podałeś są ustawione na
"nieskonfigurowane"

Odpalam LSPFix i pojawia mi sie "No problems found" a w "zaawansowanych"
Keep mam trzy pliki:
mswsock.dll TCP/IP
winrnr.dll NTDS
rsvpsp.dll (Protocol handler)