Re: problem z uruchomieniem zapory

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 30 Mar 2008 - 20:26:00 MET DST

In news:fsoka7$2hj$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*Tomek* <tomek237@wp.pl> typed:

> Dzięki za wskazówki ale niestety nic one nie pomagają.
> 1 i 2 sposób nic nie daje. Tzn. po 2 sposobie reset firewall, przy próbie
> uruchomienia ikony "zapora systemu" pojawia się nowy komunikat:
> "Nie można wyświetlić ustawień zapory systemu Windows, ponieważ skojarzona
> usługa nie jest uruchomiona. Czy chcesz uruchomić usługę Firewall/Internet
> Connection Sharing?:
> Odpoiadam, że tak, a następny komunikat brzmi:
> "System Windows nie może uruchomić usługi Windows Firewall/Internet
> Connection Sharing"

> [...]

A zerknij do dziennika systemu eventvwr.msc - pokazuje jekieś błędy?
Uruchom gpedit.msc - ustaw wszystkie polisy na "nieskonfigurowane"
Konfiguracja komputera/Szablony administracyjne/Sieć/Połączenia sieciowe
oraz dalej /Zapora systemu Windows plus profile ...
plus
LSPFix http://www.cexx.org/lspfix.htm lub
http://www.iup.edu/house/resnet/winfix.shtm .