Re: problem z siecią domową

Autor: Tomek <tomek237_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Mar 2008 - 13:32:59 MET DST

> Niestety, samo wyłączenie to za mało. Trzeba go całkowicie usunąć. Nikt
> oczywiście nie ma pewności, że to NIS jest winien, ale sam widziałem
> wiele sytuacji kiedy usunięcie obcego firewalla likwidowało różne
> sieciowe problemy. Wystarczy bowiem, że zablokowałeś w nim jakąś istotną
> systemową bibliotekę, i po ptokach...
>
> BTW Groove działa w zupełnie inny sposób i nie należy go wiązać z Twoim
> problemem. Równie dobrze mogę powiedzieć, że powinno działać
> udostępnianie poprzez protokół ftp, http, nfs... i nic z tego nie wynika
> niestety.

Wedle zaleceń "wyciołem" NIS-a wraz z wpisami w rejestrze, ale efekt ciągle
ten sam.
Teraz nagrywam od nowa system po formatce na drugim kompie (troche już
wiekowym (-: ale z XP),
bo może tam się coś pokopało w systemie.
Mam pytanko, eksperymentując z tą siecią w "moich miejscach sieciowych" mam
sporo katalogów nie aktywnych na swoim
komputerze w związku ze zmianami grupy roboczej i w związku z tym mam
pytanie, jak zaktualizować tą listę katalogów w moich miejscach
sieciowych aby były tylko te której są z istniejącej grupy roboczej?

Tomek