Re: problem z siecią domową

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 19:39:04 MET

Dnia Sat, 29 Mar 2008 15:01:29 +0100, Tomek napisał(a):

> Niestety nie ma ten "wynalazek" takiej opcji. Ale naprawdę nie wiem czemu
> się uparłeś na ten NIS.
> Jeśli wyłączam całkowicie wszystko co jest związane z NIS-em, również jeśli
> chodzi o autostart i robie restart komputera,
> to nie ma prawa on działać. Pozatym Groove działa przy NIS-ie i przy
> włączonej tam zaporze.

Niestety, samo wyłączenie to za mało. Trzeba go całkowicie usunąć. Nikt
oczywiście nie ma pewności, że to NIS jest winien, ale sam widziałem
wiele sytuacji kiedy usunięcie obcego firewalla likwidowało różne
sieciowe problemy. Wystarczy bowiem, że zablokowałeś w nim jakąś istotną
systemową bibliotekę, i po ptokach...

BTW Groove działa w zupełnie inny sposób i nie należy go wiązać z Twoim
problemem. Równie dobrze mogę powiedzieć, że powinno działać
udostępnianie poprzez protokół ftp, http, nfs... i nic z tego nie wynika
niestety.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/