Re: problem z siecią domową

Autor: Tomek <tomek237_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 12:01:49 MET

> Oj, najwyraźniej nie odrobiłeś lekcji. Wróć do tej stronki którą
> polecałem i poczytaj fragment o prawach NTFS. O, tutaj:
> http://banita.pl/konf/smbuprwinxp.html .

Hmm...jakoś nie mogę się przebić przez ten stos informacji.
Dla mnie to trochę za skomplikowane (-: Jakoś zawsze było dla mnie łatwe
skonfigurować
sieć, a robiłem to już kilka razy i nie wchodziłem w takie szczególiki.
Miałem NIS 2007 zainstalowany i po rozwmowie z konsulatantem z Symantec-u
wszystko chodziło.
Teraz mam NIS 2008 i nie chodzi, wszystko jest dobrze poustawianie w
antywirze, a nawet jak wyłącze zaporę
też komputer 2 mnie nie widzi. )-: Pomóżcie...co robić? )-:

Tomek