Re: Na FAT32

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski.na.gazetapl_at_invalid.com>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 11:53:54 MET

Marek napisał(a):

> Dobry pomysł z tym VMware... Sam popróbuję, o ile można to użytkować
> za darmo.

Samo vmware (server, player) można. No, ale XP skądś trza mieć.

> No tak przecież ma być :)

No to mam dla Ciebie smutną nowinę: w XP nie ma "trybu ms-dos".

BTW: jeszcze walczę, na skanowaniu (w tle, a jakże) rarów z ML
Symantec Endpoint Protection skutecznie zamulił cały system
(mowa o systemie hosta, nie guesta vmware).

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP