Re: Programik do zrobienia exe z bat'a

Autor: Dominik&Co <dominik.alaszewskiniespa_at_mujciegazeta.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 13:20:58 MET

Daniel Strzalinski napisał(a):

> Poszukuję jakiegoś komercyjnego softu bat2exe, który będzie spełniał
> kilka warunków.

A nie lepiej użyć AutoIt? Nie jest to co prawda bat2exe, ale możliwości
daje o wiele większe. Jest darmowy, nie wiem jak z fakturą.
Skompilowane skrypty można zaszyfrować bez możliwości odszyfrowania,
mają niewielką objętość, ikonki do wyboru, do koloru, znane mi antywirusy się
nie czepiają.

http://www.autoitscript.com/autoit3/

--
Dominik (& kąpany)