Programik do zrobienia exe z bat'a

Autor: Daniel Strzalinski <spamy.precz_at_jakis.serwer.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 11:31:46 MET

Witam,

Poszukuję jakiegoś komercyjnego softu bat2exe, który będzie spełniał
kilka warunków.

1 Zawartość pliku nie będzie jawnie zawierała skryptu (jak to robi np.
BatCompiler)
2 Antywirusy nie będą znajdowały trojanów czy innego syfu w plikach exe
3 Da się umieścić własną ikonę
4 Można go kupić z FV
5 Jest niedrogi lub bezpłatny :-)

Przeglądałem już różne programy i wszystkie darmowe wysypywały się na
punkcie 1 lub 2. Odpowiada mi Quick Batch File Compiler
(abyssmedia.com), ale nie wiem, gdzie można kupić w PL.

pozdrawiam
Daniel Strzaliński