Problemy z GPO

Autor: Piotrek <piotrek_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 08:00:41 MET

Witam,
staram się zastosować pewne zasady dla użytkowników domeny za pomocą GPO.
W edytorze obiektów zasad grupy w sekcji Konfiguracja użytkownika
zdefiniowałem m.in. przekierowanie folderu moje dokumenty a w skrypcie
logowania mam skrypt do mapowania dwóch dysków. Te zasady działają tylko i
wyłącznie w momencie logowania się użytkownika na pulpit zdalny na tym
serwerze (Win 2003 PL Std). Nie są one stosowane przy logowaniu się
użytkownika do komputera. Nie działają również wpisy z sekcji Konfiguracja
komputera. Co robię nie tak jak trzeba ?
Pozdrawiam
Piotr