Re: IRQ w XP Prof.- a stare gierki....

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 02:21:16 MET

Użytkownik "poli " <300ton@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fserv3$e6a$1@inews.gazeta.pl...
> mam ochotę czasami pograć sobie w stare gierki, np. Duke3D, Doom itp.

Duke Ci nie podpowiem... Ale np. Doom, Heretic, Hexen (nie lubię, zbyt
mroczny) - zainteresuj się projektem Doomsday.
http://www.doomsdayhq.com/
Warto - jeśli masz mocny komputer i dobrą kartę graficzną. Właśnie
przeklikałem całego Heretica w wersji 5-epizodowej, oraz Doom-a
drugiego. Szukam teraz WAD-ów (wystarczy, resztę załatwi silnik
DoomsDay), innych wersji Dooma, czy Heretica.
Uprzedzam - bez dobrej karty grafiki nie spodziewaj sie zbyt dobrych
rezultatów. (trzeba to i owo wyłączyć, by nie cięło)
Ciekawie jest rozwiązany silnik graficzny, w działaniu trochę
quake-podobny, wzbogacając stare gry o pewne szczegóły dostępne tylko w
szybkich kartach, np. lecący świetlisty pocisk rozświetla (o tyle o
ile...) pomieszczenie... Warto.
Projekt jest oczywiście, darmowy.
Zainstalujesz, trochę się pomęczysz z instalacją, zapomnisz o IRQ dla
którejkolwiek karty. Pamiętaj tylko - grafika jest mocno wymagająca!

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.