Re: Legalność OEM XP

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 20:56:49 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:fs7rd8$1o3g$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości

> A o czym tu pisać? Jeśli masz legalne systemy OEM możesz je
> instalowac na jednej maszynie do woli - możesz mieć nawet 100.
> Tak samo możesz zainstalować inne systemy - Windows 2003, Vista
> i tak dalej.

> Przyjacielu drogi - przeczytaj jeszcze raz swoje posty...
>
> Piciu

A ja bym wam wszystki poroponował przeczytanie warunków licencji OEM.
Co do technicznego podejścia to jako pracownik serwisu robiłem to setki
razy. Jest pewna zasada która bardzo dobrze się sprawdza. Poprostu nie o
wszystkim informować przemiłe Panie z M$ (nie wiem czemu jakoś dziwnie na
nie zareagowaliście ale one są naprawde miłe tzn są i faceci też), a one
bądz oni podadzą kod aktywacyjny bez większego problemu.