Re: Instalacja visty na acer5220

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 20:49:11 MET

Użytkownik "kris" <aga-kris@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:frmpgn$c0c$1@inews.gazeta.pl...
>A jak sie to robi ? Mam tez drugiego takiego samego acera dzialajacego,
>wiec moze sa jakies szasne aby cos pokombinowac. Tylko prosze o podpowiedzi
>w miare zrozumiala takie dla laika :-).

Po co marnować miejsce na dysku na partycje recovery. Pożycz od kogoś Viste.
Numer masz naklejony od spodu a stery masz na www. Zgraj sobie stery na cd
albo zainstaluj sobie elegancko wszystko i potem zrób sobie obraz jakimś
programem typu ghost i wypal go na dvd podejrzewam że będzie potrzebna 2
warstwówka (8,5 GB) ale to tez nie wielki koszt i masz miejsce na dysku
zaoszczędzone a obraz odzyskuje sie szybciej i nie masz poinstalowanych
głupot jak np tiralowa wersja Norton Internet Security. Poza tym z tego co
ja się zetknąłem to wszelkiego rodzaju recovery tworzą partycję FAT32 i
potem jest konwertowana na NTFS ale z vista już może być inaczej. Zresztą ja
jestem zwolennikiem samodzielnego instalowania i konfigurowania systemu pod
własne potrzeby bez zbędnego softu.