Re: [Fwd: Jak zmapowac port szeregowy COM?]

Autor: Karol Y <karolyyy_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 11:10:25 MET

> Nie prościej będzie kupić sobie kartę z dodatkowymi portami COM i
> przetestować ów program w realnych warunkach? Porty można zapętlić
> kabelkiem. Zajrzyj tutaj, może Cię natchnie:
> http://www.beyondlogic.org/protocolanalyser/protocolanalyser.htm

To jest jedno z cwiczen na zaliczenie laborek i tak proste zadanie nie
powinno wymagac ode mnie wiecej jak usiąść przed ekranem monitora i
napisać aplikacje, a do tego potrzebne jest mi tylko wiedziec czy po
podlaczeniu dwoch kompow, to bedzie działać, a że jakiś problem jest z
komunikacja ( przy testowaniu na dwoch systemach pod wirtualizacja ) to
potrzebuje to zdebugowac, a środowisko programistyczne jest wielkie i
znajduje sie na hoscie.

a) zadanie planowalem na góra dwa dni
b) kabla nie mam, 10 zl na allegro, ale nie dostane go przeciez na zaraz
c) komp to nie super wypas, jak zainstaluje w wirtualnym systemie
srodowisko, to pewnie nie wytrzymam przez czekanie kilka minut na reakcje

Nie da sie po prostu COMow spiac loopbackiem lub podobnie (pipe-y?), jak
  przy testowaniu WinSocketow?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz vel "Karol Y"