Re: [Fwd: Jak zmapowac port szeregowy COM?]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 10:09:09 MET

Dnia Sun, 23 Mar 2008 22:50:46 +0100, Karol Y napisał(a):

> Witam, pisze aplikacje komunikującą sie za pomocą portu szeregowego,
> tylko że chciałbym ją testować na tym samym komputerze, bez zabawy z
> wirtualizacja, która w tym wypadku jest dość upierdliwa. Problem w tym,
> ze oba egzemplarze muszą się podłączyć do jednego portu np COM1, co jest
> oczywiście niemożliwe, bo dla drugiej aplikacji będzie już wtedy zajęty.
> Moje pytanie, czy da się zmapować/przekierować port COM1 w jakiś sposób
> np. na inny port dajmy COM2? Wtedy jeden terminal podłącze do COM1, a
> tam poprzez pipe-a pójdzie na COM2 i aplikacje będą mogły się
> [...]

Nie prościej będzie kupić sobie kartę z dodatkowymi portami COM i
przetestować ów program w realnych warunkach? Porty można zapętlić
kabelkiem. Zajrzyj tutaj, może Cię natchnie:
http://www.beyondlogic.org/protocolanalyser/protocolanalyser.htm

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/