Re: Legalność OEM XP

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 18:51:49 MET

Skrypëk ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Nie wiem jak z mikrosyfu (ani co to jest i co ma wspólnego z systemem
> Windows), ale firma Microsoft nie będzie robić żadnych problemów z
> aktywacją legalnie nabytego i zainstalowanego zgodnie z licencją
> oprogramowania, czego możesz dowiedzieć się od miłych pań na infolinii 0
> 801 308 801 zamiast zawracać gitarę nieuzasadnionymi głupkowatymi
> domysłami.

A ja sądzę, że się "serdeczny" przyjacielu "wypaszczurzasz" w tym
momencie - ot co. Czyżbym nadepnął Ci na odcisk nieodpowiednim
określeniem czy Ty po prostu tak masz (niektórzy ciężko znoszą obrazę im
tylko wiadomych relikwii). W czym są nieuzasadnione i głupkowate te moje
domysły - w tym, że OEM można instalować gdzie i jak się chce czy w tym,
że panie na infolinii są miłe? Bo jednego zdecydowanie nie trzeba sie
domyślać - nie masz ochoty odpowiadać na prosto zadane pytanie.

Pzdr, OMSON