Re: Legalność OEM XP

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 02:27:05 MET

OMSON nabazgrał:

> Pytam tylko czy ktoś z mikrosyfu może mieć jakie ansy, żeby podać kod
> aktywacyjny (jak wiesz OEM trzeba aktywować w ciągu 30 dni). Na
> etykiecie od Dell'a jest tylko product key - activaction key nie ma.

Nie wiem jak z mikrosyfu (ani co to jest i co ma wspólnego z systemem
Windows), ale firma Microsoft nie będzie robić żadnych problemów z aktywacją
legalnie nabytego i zainstalowanego zgodnie z licencją oprogramowania, czego
możesz dowiedzieć się od miłych pań na infolinii 0 801 308 801 zamiast
zawracać gitarę nieuzasadnionymi głupkowatymi domysłami.