Re: ICS i kilka kart sieciowych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 09:27:43 MET

Dnia Sat, 22 Mar 2008 08:50:30 +0100, Michał napisał(a):

> Przekonaliście mnie. Może to NTG ale pozwolę sobie jeszcze spytać o
> modemo-router ADSL. Czy taki
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASM+AR+904U spełni moje
> oczekiwania (ma być to coś stabilnego, taniego, "wszystko w jednym" -
> czyli modem do neo, router i switch, oraz ma mieć możliwość podłączenia
> komputerów kablami skrosowanymi). Nie zależy mi na dostępie
> bezprzewodowym, nie zależy mi również na możliwości przycinania łącza,
> komputery bez programów P2P. Przekopałem archiwum i wyniki niewiele mi
> pomogły, ludzie polecają Linksysa, krytykują DLinka, za chwilę
> [...]

Teraz już się chyba nie spotyka złych routerów, ale jeśli masz zamiar
intensywnie korzystać z ptp, to kup coś mocniejszego.

Z innej beczki: a może zainteresuj się także usługami VoIP? Kupując
router zintegrowany z bramką VoIP zaoszczędzisz sporo pieniędzy. Polecam
na przykład najtańszy model Fritz!Box Fon z Allegro za około 150 zł. Do
dzielenia Internetu będzie wystarczający, a jako bramka VoIP (w tej
cenie) jest poza konkurencją.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/