Re: ICS i kilka kart sieciowych

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 08:50:30 MET

> najtańszy router z modemem adsl załatwi sprawę 100 razy lepiej

Przekonaliście mnie. Może to NTG ale pozwolę sobie jeszcze spytać o
modemo-router ADSL. Czy taki
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASM+AR+904U spełni moje
oczekiwania (ma być to coś stabilnego, taniego, "wszystko w jednym" -
czyli modem do neo, router i switch, oraz ma mieć możliwość podłączenia
komputerów kablami skrosowanymi). Nie zależy mi na dostępie
bezprzewodowym, nie zależy mi również na możliwości przycinania łącza,
komputery bez programów P2P. Przekopałem archiwum i wyniki niewiele mi
pomogły, ludzie polecają Linksysa, krytykują DLinka, za chwilę
odwrotnie.

Pozdrawiam,
Michał